۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
تعداد بازدید: ۱۵۱۳۰۰
در حاشیه دومین نمایشگاه بین المللی اوراسیا اعلام شد؛
روسیه با یکی از برند‌های اقتصادی خود در بخش خودروسازی قصد ورود به بازار ایران را دارد که در صورت تایید قیمت‌ها از سوی شورای عالی رقابت زمستان شاهد ورود آن به بازار خودرو خواهیم بود.
کد خبر: ۳۵۲۵۳

مدیر فروش یک خودروسازی داخلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط در حاشیه دومین نمایشگاه بین المللی اوراسیا گفت:  کارهای استاندارد خودروی روسی انجام شده و در حال حاضر منتظر قیمت گذاری شورای عالی رقابت هستیم و به عبارتی در دی ماه این خودرو وارد بازار فروش می‌شود. این برند خودروسازی روسی قرار است با ۴ مدل کار خود را با شرکت داخلی آغاز کند و در ادامه همکاری دو مدل دیگر به این گروه اضافه خواهد شد.

وی درباره مدل‌هایی که عرضه خواهد شد، تصریح کرد: در این گروه خودروهایی با پلتفرم‌های سدان، کراس اور و شاسی وجود دارد و  آن هایی که با نام اقتصادی شناخته می‌شوند  قیمتی نسبتا پایین‌تر به دیگر مدل‌ها دارند. در حال حاضر فقط منتظر اتمام روند قیمت گذاری هستیم.

 

خودروی روسی پشت درب بازار ایران | برای 1 دهه قطعات یدکی تامین شده است

 

تامین قطعات یدکی برای یک دهه

مدیر فروش خودروساز ایرانی درباره خدمات پس از فروش افزود: کارهای اخذ نمایندگی در حال انجام  و منتظر تایید شریک روسی خود هستیم تا نیروها را برای آموزش آماده کنیم و به جرات می گویم از نظر قطعه مشکلی نخواهیم داشت چرا که به مدت ۱۰ سال قطعات تامین شده است وتضمین داده ایم ظرف یکسال تمام قطعات وارد شود، البته این برند با توجه به نوع طراحی و ساخت آن خودرویی است که بسیار دیر و کم خراب می‌شود و به عبارتی خودرویی وفادار است.

 

وی خاطرنشان کرد: این برند در کشور مبدا هم به عنوان خودرویی اقتصادی شناخته می‌شود و قیمت آن در لوکسترین حالت به ۱۶ هزار دلار می‌رسد، اما امکاناتی که دارد نسبت به خودروهای هم رده خود در بازار قوی تر، بهتر، با کیفیت تر و نسبت به قیمت آن مقرون به صرفه‌تر است.

خودروی روسی پشت درب بازار ایران | برای 1 دهه قطعات یدکی تامین شده است

برچسب ها: خودرو #روسیه #بازار خودرو لادا دومین نمایشگاه بین‌المللی اوراسیا
ارسال نظر
آخرین اخبار